دستگاه شیرینگ پک

۷ بازديد

دستگاه شرینگ پک نمونه یکی از ماشین آلات پر کاربرد در صنعت بسته بندی و محافظتی محصولات است. کاربرد شیرینگ تنها بسته بندی نیست، قرار دادن محصولات به صورت چند تایی در کنار هم شاید پرکاربرد ترین نمونه استفاده از این ماشین باشد. به طور قطع در اغلب موارد شرینک بسته بندی ثانویه محسوب می گردد، بدین معنی که محصولاتی که خود دارای جعبه و پوشش هستند تنها با این عملیات در بسته های چند تایی در کنار هم قرار می گرند تا آماده انبارداری و حمل و نقل راحت تر شوند. شاید طراحی و تولید انواع دستگاه شیرینگ پک به همین دلیل بوده است تا با هر شرایطی بتوان از کاربرد این ماشین استفاده نمود.

فیلم شیرینگ

فیلم شرینگ پک از pvc و مواد پلاستیکی تهیه می شود که در رول های چندین متری به صورت کیلویی قابل تهیه است. پلاستیک ها عایق خوبی برای خیسی و رطوبت هستند، با شیرینگ کردن از نفوذ خیسی به کالا می توان جلوگیری نمود. این پوشش ها شفاف هستند و جعبه و بسته از زیر آن قابل رویت است به همین دلیل ظاهر محصول از زیر این لفاف قابل دیدن است.

لیبل شیرینگ نمونه دیگری از این فیلم ها هستند که دارای روکش چاپی هستند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. یعنی به جای جذب لایه های بی رنگ روی بسته ها، روکشی از طرح و نقشه به جای چاپ کاغذی روی هر بخش از ظروف گرفته می شود.

انواع دستگاه شیرینگ پک:

دستگاه های شیرینگ بطور کلی به دو دسته تونلی و کابینی تقسیم میشوند:

شیرینگ پک کابینی:

در این مدل دستگاه ها فقط محصولات کوچک قابلیت شیرینگ شدن دارند چون محصول داخل محفظه دستگاه قرار میگیرد و توسط المنت ها نایلون جذب میشوند.

شیرینگ پک تونلی:

این مدل بیشتر جنبه صنعتی تر دارد و در کارخانجات جهت محصولات بزرگ و همچنین تیراژ بالا مورد استفاده قرار میگیرد.دلیل نام گذاری این دستگاه به نام شیرینگ پک تونلی به آن دلیل است که محصولات توسط نوار نقاله به داخل این دستگاه هدایت شده و قسمت دیگر خارج میشوند.

انواع دستگاه شیرینگ پک از نظر تامین انرژی مصرفی:

کارکرد دستگاه که مانند تمام دستگاه های دیگر با برق است ولی قسمت حرارت این دستگاه با دو انرژی برقی یعنی المنت و سوخت گاز و در بعضی مدل ها بصورت 2گانه سوز میباشد که بسته به شرایط و کسب کار یک مورد از این دستگاه ها مناسب کارگاه میباشد.

نکات قبل از انتخاب دستگاه شیرینگ پک:

توان مصرفی دستگاه از نظر مصرف انرژی باید بررسی گردد.

بررسی ابعاد در مدل های تونلی دهانه ورودی تونل و در مدل کابینی سایز محفظه دستگاه بسیار مهم است و باید پیش بینی آینده نیز انجام گیرد زیرا با افزایش کوچک ابعاد محصولات نیاز به تعویض دستگاه نباشد.

در مدل های تونلی مسیر نوار نقاله از نظر جا نمایی در کارگاه یا کارخانه باید بررسی گردد که خط عمود بر آن باشد یا بصورت خطی باشد.

ملزومات دستگاه های شیرینگ پک:

در تمامی مدل های شیرینگ پک دستگاه نیاز به نایلون یا همان فیلم شیرینگ دارد که در زمان خرید فیلم حتما باید کیفیت آن مورد بررسی گرد تا پس از جذب نایلون مشکلاتی همچون کدر شدن رنگ و یا پاره شدن و یا خشک شدن نایلون شیرینگ پیش نیاید.

منبع : شیرنگ پک.com

https://xn----jnci7e8n0ilbzrb.com/

 

 

طرز تهیه بستنی وانیلی خوشمزه

بستنی درست کردن در خانه یکی از راحتترین و سرگرم کننده ترین کارهاست که هم خودتان و هم بچه ها را خوشحال میکند. اگر فکر میکنید برای تهیه یک بستنی خانگی خوب و خوشمزه حتما باید بستنی ساز داشته باشید سخت در اشتباهید! برای درست کردن بستنی میتوانید از روش کیسه های پلاستیکی هم استفاده کنید و به این ترتیب یک میان وعده خوشمزه و خنک داشته باشید. برای اینکار فقط کافیست ترفندها و راهنماییهای ما در این مطلب را به دقت دنبال کنید. ما اینجا دو روش راحت و سریع برای درست کردن بستنی را در اختیارتان می گذاریم.

روش اول: بستنی خانگی در کیسه پلاستیکی

مواد لازم برای تهیه بستنی خانگی در کیسه پلاستیکی (برای 1 نفر)

  • 1 پیمانه (240 میلی لیتر) شیر، خامه شیر یا خامه سنگین
  • نصف قاشق چایخوری (2.5 میلی لیتر) عصاره وانیل
  • 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) شکر
  • حدود 4 پیمانه (960 میلی لیتر) یخ
  • 6 قاشق غذا خوری (90 میلی لیتر) سنگ نمک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.